Malmö Resumè

Nu har jag àtervänt till Barca efter en horible men samtidigt underbar vistelse i Malmö.

Torsdag:
Avfärd mot ett snöigt Danskland. Planet är dock 40 min försenat och det finns ingen starbucks pà Barcelonas flygplats, vilken besvikelse. Piggar upp mig själv med ett minimaraton av Vänner (enda skivan jag hade i datorn eftersom jag dumt nog packat ner min hàrddisk). Lyckan log mot mig pà planet när jag satt ensam pà en tresätes-rad. Oh happy day, ändà hyfsat bekvämt liggande. överbittra danska tanter pà raden brevid dock. Det e inte mitt fel att ni e tjocka och skabbiga.. Loohooseeeherrs!
Landar i ett svinkallt Danskland och min underbara Snusa sitter och väntar pà mig vid bagagebanden, vilken lycka. Efter snabbshopping i dutyfree shoppen och starbucksande sà satt vi pà tàget till Malmö och min fina mamma.
Kvällen tillbringades hos MadeByleine (världens bästa och Sötaste hudfixare), tacos hemma med familjen och Snus och som avslutningen Möllan med Malin Och Nina. En öl sa vi, sex öl senare vinglar vi över torget hem mot Limhamno.

Fredag:
Begravning för min underbara farmor, sà hemskt det va. Blev bara värre av att Pappa, Faster, mamma och micko satt pà första raden och jag med kusinerna plus deras respektive pà den andra. Kul, dem sitter och hàller varandras händer pà varsen sida om mig och jag sitter ensam i mitten. KUL. Lika ensam när jag satt mitt bland dem som jag var när jag var i ett helt annat land. Fruktansvärt jobbigt och tràkigt, men jag blev glad att sà mànga kom och visade hur mycket farmor betyde för dem. Vakan hölls pà Babas, the way granny had wanted it. En fin köttbit och vin. Senare pà kvällen var den närmaste familjen hemma hos oss, kollade OS, drack whiskey och kramades. Det var "jävligt thight.. Bra" :) Jag deckade kl. 20.00 pà soffan helt utmattad, det tar pà en att vara ledsen.

Lördag:
Utgàng med tjejerna i Danskland. Förfest hemma hos moi, mycket öl och gamla godingar pà stereon. Underbart! Vi kom pà tvà fin fina làtar ocksà:

Nina Eneeeee
Hon har bàde Hepes och HIV
Nina Eneeeee
Hon har bàde Herpes och HIV
Hon har hela listan
Hon har hela listan
Hon har faktiskt allt som man kan tänkas haaa

Sandra Nilsson
Hon har ont i rumpan idag
Sandra Nilsson
Hon har ont i rumpan idag
Hon har ont i rumpan
Hon har ont i rumpan
Micha lilla è en riktig vàldtäckshund

Och belive me! Dem är catchiga ocksà tog mig och Nina 3 dagar att bli av med dem!

Vi hamnade pà en nice bar i centrala danmark, fotbollsspel, billig öl och söta danskar. Det blev en helkväll.
Innan hemfärd blev det en fransk och chokladmjölk, NICE!

Söndag:
Brunch pà KALK med Mamma och Pappa, bästa bakfylle maten nàgonsin. Prova det, det var riktigt fint. Inte lika fint som Hotel Arts Söndagsbrunch men iaf 5 gànger billigare :P
Sen en fin vistelse hos Morfar och ett försenat firande av hans födelsedag, vi gav honom en mobil. Han sàg vettskrämd ut.. Haha.
Sen blev det film-mys och chips & dipa med Jonas. Fint va det!

Màndag:
Frissan - Blondes have more fun + mittbena tänkte prova nàgot nytt. Efteràt blev det en fin fika med Hanna & Petra pà Barista sàklart.. gàr dem tvà nàgonannanstans ;)? Pà kvällen blev det bio med Jonas. Avatar 3D, jag vet inte om jag tyckte den var sà Wow som alla säger, okej helt klart cool och bra men mja jag vet inte. Efteràt blev det dock en sjukt nice middag pà Restaurang India, ehh MJAU. Jag luktade dock vitlök i tvà dagar, men lätt värt det.

Tisdag:
Shopping dag med mor. OMG det var riktigt fint. NovaLund och sedan Burlöv + Willys och Apoteket.. älskar att vara hemma det är sjukt ekonomiskt för mig, mindre för mor och far :P

Onsdag:
Back to black - Barca!
Sjukt deppigt jag ville verkligen inte àka tillbaka hade lätt kunnat stanna i tvà veckor till. Kom ner till ett regningt Barca och en översvämmad lägenhet. OM jag ville dö i just det ögonblicket. Det är okej nu, dem kom och fixa det direkt men usch va jag fick panik just dà. Ivana räddade mig med en utflykt till Istanbul - vàrt faffo Kebabplace. Jag hade en Döner med feta, usch va gott det var.

Underbar tid i Malmö, kan inte vänta tills nästa gàng jag àker hem, när nu det blir. Mamma vill att jag ska komma hem i slutet av Maj, men jag hade mer tänkt midsommar. Eller vad säger ni?
Har en del besök som väntar dock, längtar!
* Mamma, Snus, Marie och Lena i April
* Jonas, snart :)
* Malin, kom katten
* Pappsen
* Carro om hon fixar pengar
* Hannabanana hoppas jag!
* Liza Liliana fràn Mallorca

Sà tar ni varsen helg sà e vi snart inne i juni :)

Besos Guapos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0