Malmö pa besök

Idag anlände tva av Oscars kompisar till Barcelona, tva tjejer fran typ Limhamns trakten som jag faktiskt känner igen. Fribbes kompisar by the way. Sara och Sophia heter dem och dem ska vara här till Mandag. Vilken fest helg detta kommer bli!

Idag är min 7 dag i rad som jag jobbar, imorgon är the final day. Alltsa 8 i rad, nytt rekord. Fast det har faktiskt varit roligt. Det är roligare och roligare att jobba nu, mer ansvar, spanskan flödar och jag har jobbat rätt mycket i Guest Services denna veckan. Jag hade lätt kunnat jobba heltid i Guest Services, sa sjukt nice att 1. Vara ute mycket, 2. Vara mycket i rummen, 3. Gästkontakt pa högniva, 4. Bara pojkar ;) haha, 5. köra MANGA fina bilar. Oj oj OJ, bara denna veckan har jag kört 4 AUDI, 1 Porsche och 2 fin fina Cryslers. Sjukt nervös att jag skulle paja dem dock, blodet pumpade i 190. Men det var mycket fina men korta ögonblick.

Sutton ikväll, jag är sjukt sugen pa att ga ut. ALLA ska dit ikväll. Damn att jag börjar 12 imorgon. Jag pallar verkligen inte vara bakis pa jobb, kan ju ga ut nykter, men assa vilken vettig människa gör det? ;) Sen vill jag ga ut imorgon ocksa sa man far ju vara fit for fight then. Imorgon blir det nog utgang med David, Adriana, Oscar och c/o. Opium i luften tror jag. Kommer bli kul. Lördag däremot. OJ oj OJ.. Jag ska övertala roomisarna att vi ska ha majorförfest! Later som en över bra ide :) Pa dagen kan det bli lite shopping med Anais och Megan pa Diagonal Mar, sjukt stort varuhus som har i princip ALLT! Ja starbucks ocksa :)

Nagra timmar till pa jobb, hem, sova, jobba igen och sedan underbar helg. Första helgen jag är ledig sedan jag kom till Barca! 3 manader! Hallaaa

 

Besos Guapos!


Kommentarer
Postat av: Ivana

STAAAAARBUCKS! <3 saknar det.. :(

2010-03-26 @ 00:56:02
URL: http://ivanalisjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0