Helg

Sa var det helg igen.. och ja självklart jobbar jag. Blev dock forvanad när jag tjuvtittade pa april shemat och sag att jag var ledig tva helger i rad. Hör och häpna!

En tyst morgon i Call Center bara jag och Andreea med vara vampyrböcker, vi ska pa coffeedate efter jobb ocksa.. Weee!

Känns konstigt pa hotellet nu, typ alla cheferna har slutat. Nico - min front of house manager, Christian - F&B Director, Sandra - Rooms Director och ja vi far inte glömma Rivero var fd. Hotel Manager. Man undrar ju om hotellet börjar förfalla. Varför flyr alla managers? Sa ja spänningen stiger om vem som ska bli var nya chef, det gar rykten om Hector fran Porteria. Hoppas hoppas inte :P

Fin nyhet igar kväll: Malmö Red Hawks vann med 3-1 mot Bofors, Pappsen rapporterade fran Malmö Arena. Saknar min pappsi! <3

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0