Besök

Ola la lala..
Efter samtal med Jonas igar ser det ut som om han kommer och hälsar pa mig i Maj. Dock har vi nagra sma problem.. 1. Jag delar rum med sur-Lisa, som bara gnäller och klagar pa allt! 2. Oscars kompisar Gillsin och Anders kommer exakt samma dagar. Detta är inte okej! Nu letar jag efter billiga hotell som vi kan bo pa iaf nagra av dagarna, jag kan behova lite semester ocksa. . Har dock en känsla av att han kommer banga ur. vet inte varför. Men ja, vi far väl se! Ska börja planera var weekend annars. Jonas ända krav är att ga och se Barca - Tenerife, halvtaskig match men det är en av dem sista kan ända bli spännande. Plus att jag vill skit gärna ga pa en match. Annars, NEJ Jonas vi ska inte ga i bergen, eller ja kanske faktiskt. Montjuic har en sjukt fin utsikt över hela Barca plus att där finns ett tivoli som är mer än 100 ar gammalt ända lite coolt, jag skulle dock aldrig vaga aka nagot. Bra för Jonas ocksa han är Karusell-fegis. True Story.

Jaja vi far se hur det blir, jag kommer bli skitglad om han kommer. Kommer kanske t.o.m bjuda pa en liten glädjedans. Inget för komplicerat bara nagra sma skutt.

Sa när kommer resten av er da? Beachsuit up!

Kommentarer
Postat av: JOnas

inte fegt, gillar inte o må illa och spy bara

2010-03-16 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0