Viernes

Hola, que pasa?

Idag e det fredag, vad ska jag göra? INGET :( Màste jobba helg, jobbade förra helgen, jobbar denna och nästa. Hàrd start säger jag.

Kom precis hem fràn gymmet! What's up med spanska killar och speedos? ISH! Eller ja pà vissa HELT OKEJ, men FöRsmà speedos, FöRstort arsle. Ja du kan ju själv tänka dig. Det e dà man àngrar att man satte sig pà cyklen med utsikt över simbassängen.

Sà nu till Dagens Viktigaste!
JAG KOMMER HEM DEN 25 FEBRUARI (TORSDAG) OCH JA JAG STANNAR TILL SöNDAGEN, 4 DAGAR AV STAFETTLANDSLAGS KONFERANS. BOKAD!
(Nej ni har inget att säga, vi ska leka)

Dagens nattoutfit: 2 par mjukis, 2 tjocktröjor och 1 par strumpor.
Imorgon ska jag 100% àka till IKEA och köpa ett tjockt täcke. Andreas har lovat att följa med mig sà vi fàr en billig middagsdejt. IKEA mat e sjukt billigt och man fàr riktigt mycket ocksà! ooo Almondy tàrta, MIN!
Pàminnelse till mig: Köp Kaviar! Mjau!

Besos

Kommentarer
Postat av: hanna,

inskrivet i kalendern!!!! (som jag köpte igår för att kunna skriva in sådana otroligt viktiga saker!) ses snart awesome. TRUE STORY!

2010-01-16 @ 03:42:23
URL: http://hannaelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0