Turistande & Shopping

Det basta med Barcelona.. mangder och mangder av shopping.
Jag och Lisa var ute och gjorde staden osaker igar. Lagom bakfull klev jag upp krangde nagra havrekakor och 2 liter vatten. Fit for fight.. forsta stoppet: Mc Donalds :) Yes pommes med mjukglass, blev ingen cheeseburgare dock. Lite besviken pa mig sjalv.
Det blev en runda till Zara, eller ja 4 olika Zara :P Jag vill ha ALLT darinne. En vaska och planbok fran Mango och 3 nya bocker. Jag maste ha lite tidsfordriv till jobb!

Sen turistade vi lite ocksa. Vi akte till Arc de Olympico, lagom intressant. Vandrade runt i parker och till slut akte vi till stranden. Val hemma fick vi en glad overraskning! David har kommit :) Min honeybunny mexare! Han var lagom trott efter en 11 timmars flygning sa vi far bonda ikvall istallet! Jag spenderade kvallen i min sang med slutet pa min braiga bok: Katedralen vid havet och nachos med salsa :) MUMS!

Igar var aven Palles fodelsedag! Grattis! Tyvarr kunde inte jag folja med pa aventyren, eftersom jag borjade jobba 7 imorse :P Hoppas ni hade roligt och inte kommer ihag alltfor mycket! Ett bra tecken var att varken Oscar eller Andreas hade kommit hem nar jag gick imorse. Haha!

Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0