Söndag!

Nu är man igàng med att jobba igen fast nu har jag börjat med kvällspass. Guuud va tràkigt. Vi har verkligen ingenting att göra. Tiden gàr läskigt làngsamt.
Igàr jobbade vàr chef ocksà sà han kom in ungefär var 10 minut och ville chitchata lite, vilket var ganska trevligt. Jag har varit lite rädd för honom innan men nu har det släppt lite. Visade sig att han ocksà har gàtt pà Les Roches men för 5 àr sedan. Men det var kul, känns som vi har kommit varandra lite närmare.

DOCK.. okej vi har en skitsnygg F&B Chef och förra veckan höll han en föreläsning vilket jag och min kollega Anais gick pà. 99 % av den föreläsningen stod han och typ stirrade pà mig. Det blev nästan för mycket sà jag började bli nervös att jag hade en fläck nàgonstans eller nàgot konstigt i ansiktet. Men Nej inget weird. Igàr dock, fuck my life, sà visar det sig att han är denna helgens OSR (EN av ledningen bor pà hotellet varje helg för att vara till hands om nàgot händer) och dà gör dem sàkallade testcalls till oss, kollar maten och andra service enheter. Sà han ringer till oss, jag svarar (vet inte att det är han) och han pratar skit fort pà spanska sà jag ber honom repetera och ja tillslut sà förstàr jag, men ja inte bra nog. Sà han kommer ner sen och ja bla bla bla. Ja men jag pratar inte spanska, jag var helt ensam sà jag kunde inte skicka samtalet till nàgon annan, jag e sjuk (Hörslen e typ nersatt till 50%) och han blev ju transfered till reservations som han ville. Sluta böla. FAN! Men nu vet han ännu mer vem jag är. Bra eller dàligt? FML.

Sà söndag idag, jag ska jobba mellan 15-23 med Leeann, sjukt rolig tjej. Hoppas vi fàr lite mer att göra ikväll.
Jag jobbar kväll fram till Torsdag dà David kommer hit, Mexaren som ska bo med oss. Det känns som att det bli ltie utgàng dà ocksà :) 

Besos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0