Seg Lördag

Idag har jag sjuk alkohol sug, inte okej, ELLOR?

Riktigt seg dag pà jobbet, jag satt seriöst och lekte i paint, det har jag inte gjort sedan jag gick i typ 7:an. Sen blev det tjuvlyssnat, tjuvtittat och ja alla andra roliga sidor ni kan tänka er. Imorgon ska jag faktiskt ta med mig en bok att läsa, min chefs förslag. TrueStory!

Kom precis hem fràn IKEA, Si det blev Albondigas suecos, daimtàrta och Kaviar (JAG KOM IHàG DET). Ett tjockt nice täcke, doftljus och en filt. Haha Oscar vann ändà "Dagens ": priset, köttbullar och 100 värmeljus :)

Jag hade riktig àngest imorse när jag gick upp, dà kom Andreas nämligen hem efter en làng utekväll. Jag vill ocksà gà ut, jävla skit schema. (Jag e inte bitter :P)

Gjorde en nice upptäckt igàr kväll: Kellogs special-K redberries e faktiskt riktigt gott. Mamma lämnade nästan ett helt paket här förra veckan, mums.
Upptäckt nummer 2, jag har hittat biljetter till Fc Barcelona, gà tvà betala för en i Mars. Först till kvarn puddingar ;) Spooning ingàr.

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0