Läskigt uppvaknande

Det är söndag morgon, klockan visar 05.15 och jag vaknar med ett ryck.

Fulla Fnittriga Sthlms tjejer stàr och brölar i min lägenhet.. Läskigt.
Sakta men säkert hör jag även mina tvà roomies brölande.
Jag inser att det är mina underbara (läs: mongon till) roomies som kommer hem med kvällens fàngst.

Men gud vilket obehagligt uppvaknande, det önskar jag inte ens min värsta fiende...

Fruktansvärt uppvaknande, denna dagen kan ju bara bli bättre. Men icke sa nicke.
Det var den längsta dagen pà jobb nàààgonsin. Ungefär 5 samtal i timmen och vi var fyra stycken. Come on!
Sjukt sliten kommer jag hem och upptäcker att det fortfarande är här, snabbt som ögat försvinner jag till gymmet och när jag kommer tillbaka hem sà har det äntgligen flugit sin kos. (Jag jag skrev det).

(är det bara jag som har problem med att skriva kommer pà datorn? Det blir alltid komemr! Why oh why?

Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0