Tisdag

Var tvungen att vakna tidigare idag, spanska kl. 11.00 och sedan 3 timmars chill tajm innan jag borjade jobb kl. 15.00.

Spanskan var intressant imorse, kanner mig riktigt smart pa dem lektionerna. Alskar att ha lektion med ryssar och Hollandare, dem kan ju verkligen inte uttala naaagonting. Haha mongon. Tacka gudarna for vara svenska RRRrrr.

Okej 3 timmar att chilla away sa jag begav mig sjalvklart till Starbucks pa Maremagnum, cheescake och 2 double espressos. Mjau! Slutade med att jag har typ 20 sidor kavr i min bok.. OM jag ska lasa resten pa jobb! Yes baby!

Jobb slapar sig fram, vet inte varfor har lite ag mot typ alla jag jobbar med, dem gor en massa fel hela tiden och tar inte ansvar for nagot utan bara skyller pa nagon anna. Trott, vill vara ledig nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0