Terapi

Igar var jag ledig, dock hade vi personal mote kl. 14.00 pa hotellet, iaf en anledning att ga upp ur sangen den dagen. Efetr motet drog Patricia med mig pa en runda terapi i ett sjukt stort kopcentrum som jag aldrig varit i forr.
Oj oj oj jag handlade som ett mongo, har lite angest idag faktiskt. Kan erkanna ett daligt kop. Kopte kostym byxor fran H&M, har haft p mig dem i 2 timmar och dem ar redan forstora. Ni vet sadana som bara tojer och tojer sig tills du star i ett talt. Inte Okej.
Annars blev det ett par skor, hittade SJUKT manga fler dock. Hej Mamma! En vaska, 1 apr byxor, shorts (skit coola ljusblaa), en troja, flipflops och en zebra randig handduk. Nagot mer? Hmm. Tror det var allt, later inte sa mycket nu, kanske blir en runda till idag da? Eller ja jag sak ut, har lovat Ivana att ga pa skoshopping med henne. Det har kommer inte sluta bra.

Igar kvall lackade jag och Oscar ut totalt. Det ar ingen forutom vi som gor nagot dar hemma, koket ar i konstant kaos sa igar delade vi upp alla tallrikar, glas och bestick sa man latt kan se vem det ar som itne haller ordning. Dagisverksamhet.se! Tvinagde Marcel att grabbarna skulle stada lagenheten idag ocksa, kande att jag kunde skylla lite pa min deppighet och han sa att han skulle gora det, men ja upp till bevis nar jag kommer hem.

Besos Guapos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0