Jobb

Herregud vad langsamt den har dagen gar da. Vi har INGENTING att gora, vad gor jag da?
Jag har faktiskt suttit och klurrat med stipendieansokningar, eftersom CSN inte racker till, dem hojer skolavgifterna och jag ar en bigspender.se. Har fylt i alla papperna och kom faktiskt fram till att jag har gjort ratt mycket i mitt korta liv.

1. Jobbade  tva sommrar som typ 13-14 aring som jordgubbsplockare och butiksforsaljare i en lantbutik som heter Fridhem i hollviken.

2. Praktiserade och jobbade pa Bejoken i Malmo nagra sommrar och skollov. Bejoken saljer elektroteknik komponenter som jag har 0 intresse av. Jag satt i Receptionen och pa ekonomiavdelningen som assistent. Hyfsat viktigt och ointressant arbete for en 15 aring.

3. Hjalpte till pa mammas jobb med att stada 4 kvallar i veckan under 3:dje aret i gymnasiet.

4. Jobbade en sommar pa Ribbans Kiosk, salde glass, gatukoket och minigolfande. Sjukt roligt men jag jobbade 24/7 och varje dag det var fint vader. OM jag var vit efter den sommaren. 

5. Hade ett inhoppar jobb pa Hemtjansten Krocksback/Holma, varsta omradet i Malmo. Tjannade lite extra pengar men under mycket angest. Anda hojdpunkten var att jobba med CarroFlarro.

6. 1 1/2 ar pa Bk pa Kastrup. Roligaste tiden i mitt liv, jobbade som fan men guud va roligt vi hade det. Kan sakna det ibland, bade jobbet och manniskorna.

7. KokPit, ocksa Kastrup, 1 ar med valdigt mycket drama och dampanfall. Tacka gudarna att jag hade Snusan, we rocked. 

8. Reseledarutbildning i alperna. Sjuakste veckan i mitt liv ansalange.

9. Hade 3 dagar pa Restaurang Bloom in the park i Malmo. Sjukt intressant men jag var tyvarr inte jatte motiverad. Hade kunnat vara dar mer, men ja 3 veckors jullov, man har annat att gora :P

10. Gar i skolan i Schweiz... overkligt i sig.

11. Praktiserar 6 manader i Barcelona, Spanien. How lucky am I? 

Det kanns som om jag har glomt nagot? Paminn mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0