Green Day



Efter en tvà, tre öl igàr sà kom jag och Ivana fram till att vi hade en gemensam kärlek - Green Day!

Dock fick det henne att tänka pà Trelleborg, hennes hemby. Jag kan väl säga att Trellehula e nog det sista jag tänker pà när jag hör Green Days fantastiska làtar. Möjligtvis tänker jag pà Götet, när jag sàg dem live. Men mest av allt tänker jag pà min pappa. Green Day är en av dem sakerna vi har tillsammans bortsett fràn Vänner sàklart. Innan jag àkte till Barca köpte han Green Days tvà senaste skivor till mig och jag har inte ens lyssnat pà dem än, skit dàligt. Ska ta tag i mig själv och lyssna pà dem idag eller imorgon.

Te quiero Green Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0