En helt vanlig Fredag kvall

Oj oj oj igar var inte okej, jag sitter seriost pa jobb, klockan ar 5 pa eftermiddagen och jag ar fortfarande full. Det har ar helt sjukt. Jag hade en myspys dag igar. Jag gick till banken och hamtade ut mitt bankkort, med pengar pa. Ja jag gick och shoppade :P haha. Tog en promenad i solen och satt pa starbucks och laste min bok i typ 3 timmar. aaa cheescake ar lycka i kakform.

Seeeeen gick det utfor. Jag kan inte leka med Ivana mer, vi hetsar varandra til ldrickande jag blev snorfull. Forfest hos Ivana och c/o sedan akte vi till Hyde. Seeen har ja gingen anning forutom 1. Jag oc hJesper spenderade halva natten/morgonen hos polisen (vi blev tydligen ranade och jag kommer inte ihag detta :S) 2. Jag pratade med Jonas. Jag ar sa javla pinsam, ta mitt simkort och slang det at helvete nar jag oppnar forsta olen. Bakfylleangest pa max. Forlat Jonas for att jag ar en jobbig javel, but you know me. Nar alkoholen kommer in gar forstandet ut. Du far ringa mig nar du vill inatt som hamd, men jag vill ha funfacts annars e det inte kul. ;)

Saa ja 6 timmar till pa jobb sen kommer david fa bara mig hem! Haha sucker!

By the way: Ringde Oscar precis for att han aldrig kom hem igar/idag. Han har ingen anning om vart han ar och han ar snorfull fortfarande. Lyckat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0