Bye Bye Sebastian

Igar var det hejda fika for Sebastian efter jobb. Det blev ett Creperie precis runt hornan fran hotellet. Skit coolt stalle, jag har inte sett det fortut. Dem har en gammal dubbeldackar buss inne i restaurangen som har blivit omgjord till sjalva koket och dukarna ar stora papper och du far kritor pa bordet sa du kan sitta och rita. Frackt faktiskt, om ni kommer och halsar pa ska vi latt ga dit.

Jag hade bara 30 minuter pa mig att fika sa jag och Natalia delade pa en Crepe med banan och choklad. Mums. EN cafe con leche slank ocksa ner, behovde lite energi efter en laang dag pa jobbet.

Imorgon aker Sebastian tillbaka till Tyskland, trakigt. Han ar jatterolig att jobba med och han har hjalpt mig jatte mycket. Han kommer bli saknad! Good Luck in the future Seby, I will miss you! Lets keep in touch! (Facebook) ;)

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0