Rhodos 2.0



Sa nu är det 100% klart, jag aker till Rhodos den 6 - 13 Juni! Sa sjukt nice!!
Lite meckigt dock, jobba den 5 Juni till klockan 3, flyget hem till CPH klockan 7. Söndagen den 6 Juni gar flyget fran STURUP, assa den flygplatsen är ju ett skämt, klockan 4. Sen 7 underbara dagar i solen med paraplydrinkar och klubbande med Raffe ;) haha. Han och papap hade disskuterat att om jag ville ga ut och festa till det sa var ju dem tvugna att hänga med. Kan bli obehagligt, men ända roligt. Lär inte hända dock :P
13 Juni flyger vi hem sent pa kvällen och landar pa natten pa Sturup. 14 Juni tar jag flyget tillbaka till Barca fran Kastrup klockan 8 pa morgonen och börjar jobba klockan 3. Kan bli slitet men man far ju offra sig lite, sov pa planen!! Jag är mästare pa att sova, kan i princip somna var som helst.

Gud va skönt det ska bli.. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0