Easter:igt

EasterBunnies_2.jpg

Nu kommer pasken med allt vad det innebär. Självklart har jag fatt ett fint Pask-kort fran Ma, Pa och Pepsi med en present som jag kommer fa imorgon. Allt i sann Tarring-anda.

Hotellet är fullt över helgen med en massa speciella aktiviteter och menyer i restaurangerna. Vi jobbar för fullt med att promota vara restauranger till vara gäster. Detta är första gangen vi har 100 % Occupancy och i princip alla är här för personliga resor, inte med företag, vilket betyder 100 ganger mer arbete för oss.
Men det är kul att ha saker att göra för en gangs skull. Dock väldigt manga spanska gäster sa det blir lite av en utmanning för mig idag och imorgon.

Imorgon är det lördag, jag vill definitivt ga ut. Ska höra med Anika och resten av Call Center gänget om dem är sugna. Souky e väl alltid pa, men LeeAnn och Megan har faktiskt lovat att följa med sa nu far dem allt ställa upp!

Söndag kommer David ner! WEEE! Sa roligt det ska bli, jag och Oscar har verkligen längtat efter lite mer svenskt kött i lägenheten :) Tur att jag är ledig ocksa sa vi kan turista lite och ga ut förhoppningsvis pa söndag :P

Besos Guapos, 6 timmar till pa jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0