Big Spender

Jag har kommit fram till att jag har en sjukt dalig relation till pengar. När jag mar daligt gillar jag att shoppa. Och det händer allt för ofta den senaste tiden. Shopping gör mig lycklig. Sa denna manaden ska jag verkligen försöka att spara pengar, vilket är sjukt svart när man vill ga ut HELA tiden, shoppa en masas fina var och sommar kläder + att folk kommer pa besök. OCH Starbucks, det är egentligen inte SA gott men jag är ända besatt. Avgiftning.es.
H&M's nya var kollektion är ju bara to die for ocksa, billigt och gulligt!





Jag vill ah typ allt! Maste dock halla ut till Mammsen kommer ner pa besök, da ska hon fa bli min personliga big spender :) älskar min mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0